کلاس فن بیان و گویندگی در اهواز

برای مشاوره و ثبت نام در کلاس فن بیان در اهواز همین حالا با شماره: 09166097578 مدرس دوره دکتر مهناز گرجی زاده تماس بگیرید. همچنین میتوانید رزومه دکتر مهناز گرجی زاده را مشاهده کنید

حتما ویدیو معرفی کلاس فن بیان و سخنوری در اهواز را مشاهده کنید

ویدیو معرفی کلاس فن بیان در اهواز

کلاس گویندگی و فن بیان در اهواز مناسب چه کسانی است؟

آیا حرفهای شما باعث کدورت و ناراحتی میشود؟

نتوانستید سر کلاس درس جواب دهید و نمره خود را از دست دادید؟

موقع صحبت کردن سراسر ترس و استرس و نگرانی میشوید؟

موقع صحبت کردن افکار منفی سراغ شما میاید؟

از صحبت کردن در جمع وحشت دارید؟

نمیتوانید سخنرانی ای موثر داشته باشید؟

کلاس فن بیان و سخنوری برای شماست

در کلاس فن بیان و سخنوری در اهواز چه چیزی را یاد میگیرید؟

اولین چیزی که در دوره فن بیان یاد میگیرید افزایش اعتماد به نفس است

بالا بردن هوش کلامی و تقویت بداهه گویی را به شما آموزش میدهم

یاد میگیرید چه چیزی بگویید، چطور بگویید و از کجا بیانتان را شروع کنید و به اتمام برسانید

چطور کلامی تاثیر گزار داشته باشید و دیگران را مجذوب خود کنید

یاد میگیرید ارتباط چشمی با مخاطب برقرار کنید و او را میخکوب کلامتان کنید

با ترس و استرس و اضطراب صحبت در جمع برای همیشه خداحافظی میکنید

 

اگر به دنبال ارائه قدرتمند و تاثیر گزاری هستید

اگر میخواهید در جلسه خواستگاری خود را به خوبی ارائه کنید

اگر میخواهید در هر جمعی با اعتماد به نفس و بدون لکنت و تپق صحبت کنید

 

در دوره سخنور شجاع شرکت کنید

مهناز گرجی زاده نویسنده کتاب: 7خوان سخنوری هستند

شماره تماس بهترین مدرس گویندگی و فن بیان در اهواز دکتر مهناز گرجی زاده جهت مشاوره رایگان : 09166097578

فن بیان و سخنوری چیست؟

فن بیان (به انگلیسی Rhetorical) فقط به اجرای سخنرانی‌ های سیاسی یا فرهنگی محدود نمی‌شود. فن بیان عبارت است از مطالعه؛ فن نوشتاری و گفتاری خوب و درک نحوه نوشتن موفقیت آمیز و ارائه. فن بیان مهارت‌های مهم یادگیری پیشرفته و آموزش عالی را به ما می‌آموزد. در کلاس فن بیان در اهواز ؛ کارآموزان یاد می‌گیرند که منطقی فکر کنند؛ استدلال‌های غلط یا ضعیف را کشف کنند؛ یک موضوع خوب و بحث برانگیز را ایجاد کنند؛ بر ترس بیش از حد خود در هنگام صحبت کردن در جمع غلبه کنند تا بتوانند ارائه‌های خوبی را اجرا کنند و غیره.

کلاس فن بیان در اهواز

کلاس فن بیان در اهواز

کلاس فن بیان کودکان در اهواز

فن بیان فقط مختص بزرگسالان نیست. کلاس فن بیان کودکان در اهواز به طوری برنامه ریزی شده است که مهارت های سخنوری و رفع خجولی صحبت در جمع کودکان را برطرف نماید. با شرکت در کلاس سخنوری کودکان در اهواز فرزند شما یاد میگیرد بدون استرس و اضطراب در جمع صحبت کند.

دلایل خجالت و ضعف کودکان در جمع عمدتا شامل 3 مورد زیر میباشد:

  1. کمبود عزت نفس و اعتماد به نفس کودک
  2. دایره لغات پایین
  3. ارتباطات اجتماعی کم

این کلاس راهکارهای علمی و روانشناختی ای را برای رفع مشکلات فن بیان کودکان ارائه میکند و در انتهای دوره فن بیان کودکان در اهواز شما شاهد بهبود شگفت انگیز مهارت های سخنوری کودک خود خواهید شد.

کلاس گویندگی در اهواز

کلاس گویندگی و فن بیان در اهواز با نام های کلاس سخنوری در اهواز، کلاس گویندگی، کلاس دوبله، کلاس گویندگی رادیو، کلاس مجریگری در اهواز نیز شناخته میشود. دوره حضوری فن بیان در اهواز توسط دکتر مهناز گرجی زاده در آموزشگاه فن بیان در اهواز به شما آموزش داده میشود. مهناز گرجی زاده دارای یکی از بهترین موسسه فن بیان در اهواز میباشد. برای اطلاع از قیمت کلاس فن بیان در اهواز و آدرس کلاس فن بیان در اهواز با شماره : 09166097578 تماس حاصل فرمایید

آموزش خوب در کلاس فن بیان در اهواز

فن بیان یکی از ارکان‌های مهم در آموزش خوب است، تفکر روشن، استدلال خوب و بحث منطقی برای موفقیت دانشجویان دانشگاهی در هر رشته و زمینه‌ای ضروری است. هر چه مقاله‌های بهتری بنویسید؛ امتیاز شما بهتر خواهد بود. هر چه ارائه‌های شما قوی‌تر باشد؛ موفقیت علمی شما هم بیشتر خواهد بود. هر چه بیشتر درک کنید که چگونه می‌توانید ریاضیات یا زبان‌های مدرن را مطالعه کنید؛ مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید، تحصلات قوی‌تری خواهید داشت.

کلاس فن بیان در اهواز

چرا شرکت در کلاس فن بیان در اهواز ضروری است؟

آیا تا به حال برای کاهش قیمت با یک فروشنده صحبت کرده‌اید؛ یا خواسته‌اید با رئیس خود مذاکره کنید؛ یا در مقابل یک گروه سخنرانی کرده‌اید؛ یا با یک دوست در مورد یک موضوع بحث کرده‌اید؟ آیا تا به حال مقاله نوشته‌اید یا برای یک شغل درخواست ارسال کرده‌اید؛ کتاب خوانده‌اید؛ آگهی تماشا کرده‌اید یا در وبلاگی مشارکت داشته‌اید؟

اینستاگرام ما رو هم حتما دنبال کنید.

برای انجام این کارها به چه مواردی نیاز دارید؟ فن بیان.

پس در جواب چرا شرکت در کلاس فن بیان در اهواز ضروری است؟ باید بگوییم چون ما می‌خواهیم شما یاد بگیرید که چگونه در مورد سطح پیشرفته و مناسب تحصیلات دانشگاهی خود فکر کنید. در کلاس فن بیان در اهواز شما یاد خواهید گرفت که چگونه دانش دقیقی را تولید کنید و با دقت بیشتر به جهان اطراف خود بنگرید؛ سخنرانی‌ها و مقالات معنا دار و قانع کننده‌تری را بنویسید. ما می‌خواهیم شما یاد بگیرید که چگونه می‌توانید به صورت مفیدتری در بحث‌های اجتماعی شرکت کنید؛ بدانید که چه استدلال‌های خوبی وجود دارد.

کلاس فن بیان در اهواز

عمیق اصول و نوشتن خلاقانه

ما می‌خواهیم کلاس فن بیان در اهواز به شما یاد دهیم که، با درک عمیق اصول و نوشتن خلاقانه؛ شما بهترین مقاله‌هایی که می توانید بنویسید را در آینده منتشر کنید. ما همچنین می‌دانیم که شما باید در طول زندگی خود با افراد دیگر صحبت کنید و اگر بعضی از سخنرانی‌های عالی را مطالعه کرده‌اید؛ چه چیزی از آنها را عالی می‌دانید و چه فرصتی برای تمرین این اصول دارید؛ شما این کارها را به طور موثرتری انجام خواهید داد.

شرح دوره کلاس فن بیان در اهواز

ما در یک دوره بحث‌برانگیز زندگی می‌کنیم. اختلافات اساسی در مسائل مهم سیاسی؛ یادگیری چگونگی استدلال و تجزیه و تحلیل استدلال‌های دیگران را ضروری می‌کند. این توانایی به شما کمک می‌کند تا در گفتمان مدنی شرکت کنید و تغییرات موثری را در جامعه ایجاد کنید. حتی خارج از حوزه سیاسی؛ انتقال یک پیام قانع کننده می‌تواند در طول زندگی شخصی؛ کاری و عمومی‌تان مفید باشد.

استدلال‌های جذاب

این دوره مقدمه‌ای در کلاس فن بیان در اهواز بر فن بیان؛ هنر نوشتن اقتناعی و گفتار است. در کلاس فن بیان در اهواز شما یاد خواهید گرفت که استدلال‌های جذابی داشته باشید. ما برای کشف و تحلیل ساختار و سبک فن بیان از نوشته‌های مارتین لوتر کینگ جونیور، جان اف کندی، مارگارت چیس اسمیت، رونالد ریگان و غیره استفاده خواهیم کرد. از طریق تجزیه و تحلیل؛ شما یاد خواهید که چگونه سخنرانان و نویسندگان را نقد کنید، و به شما کمک می‌کنیم ساختار و سبک بلاغی را تجزیه و تحلیل کنید، از ارتباطات متقاعد کننده در زندگی خود قدردانی کنید و متوجه شوید که چه کسی در تلاش است تا شما را متقاعد کند.

دوره ها را از صفحه (دوره ها) مشاهده کنید.

آنچه که در کلاس فن بیان در اهواز خواهید آموخت

خوب صحبت کردن؛ خوب نقد کردن و خوب فکر کردن

شما باید بدانید که بیشتر فرصت‌هایی که در زندگی به سراغ شما می‌آید به دلیل خوب صحبت کردن؛ خوب نقد کردن و خوب فکر کردن است. وقتی اعتماد به نفس شما بالا باشد؛ بهتر می‌توانید صحبت کنیم و بیشتر توجه دیگران را به خود جلب خواهید کرد. اگر شما در کلاس‌های دانشگاهی؛ جلسات کاری و محیط‌های مشابه همیشه شنونده باشید ممکن است موقعیت خود را به خطر بیندازید و یا پیشرفتی که لیاقتش را دارید را بدست نیاورید.

وقتی نمی‌توانید عقاید و نظرات خود را به راحتی بیان کنید؛ هیچ کس نمی تواند خواسته ها و انتظارات شما را درک کند و درباره شما قضاوت‌ها و تصمیمات اشتباهی گرفته می‌شود. برای پشت سر گذاشتن این مشکلات، شرکت در کلاس فن بیان در اهواز می‌تواند راهگشا باشد.

کلاس فن بیان در اهواز

7 نکته برای خوب صحبت کنیم

پیدا کردن کلمات مناسب برای صحبت کردن با دیگران، حتی در مکالمات روزمره، گاهی اوقات می تواند یک کار چالش برانگیز باشد. که ما این موارد را در کلاس فن بیان در اهواز آموزش خواهیم داد.
صراحت و آمادگی مداوم برای گپ و گفت می تواند کوهی غیرقابل عبور برای صعود به نظر برسد، اما چند نکته و ترفند وجود دارد که همه می توانند از آنها برای تبدیل شدن به یک فرد خوش زبان استفاده کنند.
هفت توصیه کلیدی که از چند متخصص در فضای سایبر تهیه شده است را در مورد چگونگی خوش صحبت کردن مکالمه بررسی می کنید:

زیاد بخوانید

کومار نارین در Quora نوشته است که: “خواندن یک عادت عالی برای تقویت صحبت کردن یا بیان شخص است.” خواندن، دانش ساختار جملات، روابط و جریان ها، درک علت و معلول ها، ادعاها و نفی ها، درک پیچیدگی در شخصیت و رفتار ما و موارد دیگر را ایجاد می کند. خواندن همچنین اعتماد به نفس و زمینه صحبت کردن را ایجاد می کند، هر دو برای مکالمات بسیار مفید هستند.

یک نفس عمیق بکشید

گفتار از نفس می آید. تنفس خوب صدای شما را قوی تر می کند. “لات نایار ، مربی تحول آفرین که در 14 سالگی از لکنت زبان رنج می برد، در همان موضوع Quora نوشت: “شما می توانید در لحظات مناسب هنگام صحبت مکث کنید و به دلیل نفس کشیدن. با تنفس مناسب گفتار شما بسیار روان تر خواهد شد.”

سریع خواندن را تمرین کنید

به گفته کارول: فلمینگ، نویسنده کتاب “این روشی است که شما می گویید” است ، کلید بیان صحیح تمرین مهارت شماست. همانطور که او به صورت خلاصه به خواننده توضیح داد، می توانید این کار را با کپی و چسباندن یک متن 160 کلمه ای در سند ورد انجام دهید.

به گفته فلمینگ، خواندن آن باید حدود یک دقیقه طول بکشد. او گفت: “برای مکالمه عادی حدود 155 تا 175 کلمه در دقیقه را هدف قرار دهید.” اگر می خواهید سریع بخوانید، سعی کنید سرعت آن را با چند نفس کاهش دهید.

قبل از صحبت به حرف دیگران گوش دهید

من قبلاً فکر می کردم خوب صحبت کردن فقط مربوط به “صحبت کردن” است که من اشتباه کردم. صریح و منسجم بودن نیز معیاری است برای اینکه چقدر شنونده خوب هستید. اگر ارتباط موضوع مورد بحث را درک نکنید، منسجم تلقی نمی شوید. پس خوب گوش کنید.

حرف بزنید

تیم انالس، بنیانگذار IdeaGenius.com، در Quora نوشت: شما باید بتوانید با مقدار کافی در طول شبانه روز صحبت کنید تا هرکسی که 15-20 فوت دورتر است به وضوح شما را درک کند.
صحبت کردن را با این شدت تمرین کنید تا مردم بتوانند شما را به وضوح درک کنند و از گفته های شما پیروی کنند و در نتیجه توجه مطلوبی را به خود جلب کنند.

کلمات پرکننده مانند “اووم” را کنار بگذارید

سلنا رضوانی ، یکی از همکاران مجله فوربس در پستی نوشت: “یکی از کارکردهای” اووم “این است که به مخاطبان خود بگویید که هنوز صحبت خود را تمام نکرده اید و باید افکار خود را جمع آوری کنید.”
او در ادامه توضیح داد که بهترین راه برای خلاص شدن از شر این کلمات این است که به ضبط خود گوش دهید، نقاط محرک خود را بیاموزید و راه خود را برای استفاده از این کلمات پیدا کنید.

 و در آخر اعتماد به نفس داشته باشید

اعتماد به نفس چیز جالبی است. به نظر می رسد برخی از افراد به طور طبیعی آن را دارند، حتی اگر لزوماً در کاری بهترین نیستند. برای بقیه افراد، این چیزی است که ما باید در طول زمان توسعه دهیم. هر چند که، چند میانبر وجود دارد. در اینجا شش روش غیرمعمول وجود دارد که می توانید به سرعت یاد بگیرید و در سخنرانی اطمینان خاطر بیشتری داشته باشید.
ما در کلاس فن بیان در اهواز تمام سعی مااست که اعتماد به نفس خود را به دست بیاورید.

1.در بین سخنرانی تنفس کنید.

2. سرعت سخنرانی مقداری را کم کنید.

3. در بین سخنرانی لبخند بزنید..

4. اشتباه کردن در سخنرانی را تمرین کنید

5. دائم موفقیت را تجسم کنید.

6.  بعد از سخنرانی به خودتان تبریک بگویید.

بدانید که با انجام این موارد احساس اعتماد به نفس را به دست می آورید در عین حال؟ با خودتان متعهد شوید که امروز یکی از این تکنیک ها را امتحان کنید و ببینید چقدر احساس اطمینان بیشتری به شما می دهد. پس معطل نکنید و خوب صحبت کردن را از همین الان تمرین کنید و در کلاس فن بیان در اهواز شرکت کنید.

 

سوالات متداول

چرا شرکت در کلاس فن بیان در اهواز ضروری است؟

آیا تا به حال برای کاهش قیمت با یک فروشنده صحبت کرده‌اید؛ یا خواسته‌اید با رئیس خود مذاکره کنید؛ یا در مقابل یک گروه سخنرانی کرده‌اید؛ یا با یک دوست در مورد یک موضوع بحث کرده‌اید؟ آیا تا به حال مقاله نوشته‌اید یا برای یک شغل درخواست ارسال کرده‌اید؛ کتاب خوانده‌اید؛ آگهی تماشا کرده‌اید یا در وبلاگی مشارکت داشته‌اید؟برای انجام این کارها به چه مواردی نیاز دارید؟ فن بیان

در کلاس فن بیان در اهواز چه چیزی خواهید آموخت؟

چه موقع و چگونه می‌توان از انواع فن بیان در نوشتار و گفتار خود استفاده کرد؟
چگونه می‌توان بین استدلال و فن بیان تفاوت قائل شد؟
چگونه می‌توان یک سرمقاله و سخنرانی کوتاه و قانع‌کننده نوشت؟
چگونه قدرت استدلال را ارزیابی کنیم؟
چگونه در جمع بدون ترس و خجالت صحبت کنیم؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x