بیمه زندگی و سرمایه گذاری

یکی از مهمترین طرح‌های  بیمه نامه، بیمه  زندگی و سرمایه گذاری است. بیمه زندگی شامل  مزایایی برای بیمه گذار  از جمله پوشش‌ها و سرمایه‌گذاری برای آینده می باشد.  بیمه عمر یکی از کاملترین بیمه نامه‌ ها است که دارای طرح‌های مختلف بیمه‌ای می‌باشد. این بیمه نامه پوشش هایی هم برای زمان حیات شخص بیمه شده و هم پس از فوت ایشان دارد. از مهمترین مزایای بیمه زندگی و سرمایه گذاری می توان به این مورد اشاره داشت که  علاوه برخود پوشش های بیمه عمر، حق بیمه عمر پس از پایان قرارداد به همراه سود حاصل از آن به فرد استفاده کننده پرداخت می‌شود.

بیمه زندگی و سرمایه گذاری

بیمه زندگی زمانی

در این بیمه نامه اگر شخص بیمه شده در طول بازه زمانی  بیمه نامه فوت نماید، سرمایه موجود در بیمه نامه به ذینفعان  این شخص پرداخت می‌شود. اما اگر شخصی که این بیمه نامه را دارد در پایان قرارداد بیمه نامه زنده باشد،هیچگونه مبلغی به ایشان پرداخت نمی‌شود. شاید دلیل درخواست برای  این بیمه نامه، مبالغ پرداختی ناچیزی است که فرد در مقابل خسارتی است که به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می‌شود، به عنوان حق بیمه پرداخت می‌کند.

بیمه زندگی و سرمایه گذاری

♦♦ اینستاگرام ما رو هم حتما دنبال کنید. ♦♦

بیمه تمام عمر

در این نوع از بیمه نامه، شخص دارنده بیمه  هیچ پوششی جز پوشش فوت ندارد .در صورتی که  شخص بیمه شده در هر سنی و در هر سالی از  بیمه ای‌اش فوت نماید، شرکت بیمه سرمایه‌ای را به ذینفعان این بیمه پرداز  پرداخت می‌کند. اما اگر فرد زنده باشد در پایان قرارداد بیمه نامه  هیچ مبلغی به او پرداخت نخواهد شد.

 

بیمه زندگی مانده بدهکار انفرادی

کاربرد این بیمه نامه برای زمانی است  که فرد درزمان  بازپرداخت وام بانک‌ها و موسسات مالی فوت نماید. به این دلیل که اگر بیمه شده پیش از پایان مدت پرداخت وام فوت کند، پرداخت اقساط باقی مانده بر دوش بازماندگان می‌باشد. اگر شخص  این بیمه نامه را داشته باشد، شرکت بیمه مابقی قسط های  وام را  در بازپرداخت وام بانک یا موسسه مالی  بر عهده می‌گیرد.

 

بیمه عمر و بازنشستگی

دریافت یک مستمری کنار بازنشستگی برای هر فرد  می‌تواند خیالی آسوده برای کهنسالی را به ارمغان بیاورد.طرح بیمه بازنششستگی را برخی از شرکت‌های بیمه ارائه می‌کنند،به این صورت که  که با پرداخت حق بیمه، اندوخته بیمه‌ای شخص تبدیل به مستمری  می‌شود.

بیمه زندگی و سرمایه گذاری

بیمه عمر و تامین آتیه فرزندان

این بیمه نامه برای فرزندان می‌باشد و تقریبا اکثر والدین این بیمه نامه را  برای فرزندانشان در سنین پایین خریداری می‌کنند. اگر این بیمه نامه را داشته باشید سرمایه گذاری در سنین پایین شکل می‌گیرد و هنگامی که فرزند در سنی قرار گرفت که به حمایت مالی نیاز داشت امکان استفاده از این اندوخته مالی بیمه نامه را دارد.

 

بیمه زندگی و تامین آتیه خانواده

مهم ترین گزینه برای هر فرد حفاظت از خانواده اش است. حال اگر اتفاقی بیوفتد که شخص دیگر نتواند خودش  از خانواده محافظت کند، بیمه عمر و تامین آتیه بهترین گزینه است. این بیمه  یکی از طرح‌های بیمه عمر است که هر فرد با توجه به شرایط خودش  می‌تواند این بیمه نامه را  داشته باشد. مبلغی که پس از فوت شخص بیمه شده  به ذینفعان وی  پرداخت می‌شود، می‌تواند نقش یک حمایت مالی برای خانواده داشته باشد. حتی اگر بازه زمانی بیمه نامه به پایان برسد نیز اندوخته نهایی در اختیار بیمه گذار قرار می‌گیرد.

تقاضا می کنم که از مقالات ما دیدن کنید

بیمه تامین آتیه زنان خانه دار

تمامی  زنان خانه‌دار برای آینده مالی خود یک پشتوانه می خواهند تا نگرانی هایشان را برطرف کند. داشتن بیمه و پوشش‌های بیمه‌ای می‌تواند نقش این پشتوانه ای برای خانم‌های خانه داری که هیچ بیمه ای ندارند ایفا کند. این بیمه شامل پوشش‌های بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری بیمه‌ای می‌باشد.

بیمه زندگی زنان

مزایای داشتن بیمه زندگی چیست؟

بیمه عمر و تامین آتیه همانند تمانی انواع بیمه عمر مزایای خاص خود را دارد . از جمله این مزایا میتوان  موارد زیر را نام برد:

کلام آخر

در این مقاله تا حد امکان تلاش کردیم تا برای شما در خصوص بیمه زندگی و سرمایه ای که برای آیندگان به جای میگذارد آشنا کنیم. با این حال ممکن است سوالاتی همچنان در ذهن شما باقی مانده باشد. از همین رو توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، به بخش تماس باما مراجعه کنید. کارشناسان و متخصصان سایت آماده اند تا راهنمایی های کامل و جامعی را در اختیار شما قرار دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x