برای شرکت در کلاس سیاست های زنانه در اهواز و دریافت مشاوره رایگان از مدرس دوره خانم مهناز گرجی، میتوانید با شماره تماس: 09166097578 تماس بگیرید.

کلاس سیاست های زنانه در اهواز

سیاست های زنانه یعنی چه؟ چه کارهایی باید انجام دهیم تا دل همسرمان را تصاحب کنیم؟ آیا میشود با اصلاح یکسری رفتارها رابطه زناشویی خود را متحول کنیم؟

قبل از جواب به این سوالات بگذارید اهمیت نقش زنان در رابطه را بدانیم.

  1. زنان بُعد مهمی از یک ارتباط و تعیین‌کننده یک ارتباط زیبا در روابط اجتماعی هستند.
  2. برخلاف جامعه مردسالاری ، این زنان هستند که ریشه یک خانواده محسوب می‌شوند و نقش حیاتی و تعیین‌کننده‌ای در ارتباطات و سازندگی روحیات؛ افکار؛ نگرش؛ اخلاقیات و رفتار انسان‌ها دارند.
  3. هرچه زنان یک جامعه آموزش بهتر و بیشتری ببیند، ریشه‌های ارتباطات محکم‌تر؛ سالم‌تر؛ جذاب تر و دلچسب تر خواهد بود. اگر این ریشه دچار آسیب باشد، حتماً و قطعاً شاخ و برگ و تنه این درخت چندان دوامی ندارد. اگر این ریشه درست و اصولی رشد کند لوبیای سحر آمیز زندگی شگفت انگیز را کاشتیم!
  4. مسئولیت‌ها و توانایی‌های زنان را اگر نادیده و یا کمرنگ نگیریم، می دانیم که بسیاری از زنان می توانند نقاط قوت همسران خود را چنان تقویت کند که به نقاط قدرت تبدیل شود. و همین زنان اگر کمر همت به پایین کشیدن مردی ببندند او را به ضعیف ترین حالت نقاط ضعف خود تنزل می دهند.
  5. قدرت و توانایی زنان چشمگیر و مثال‌ زدنی است.

بنابراین شما بانوی عزیز با یادگیری و شرکت در کلاس سیاست های زنانه در اهواز، یاد میگیرید با اصلاح برخی از رفتارهای فعلی کاری کنید که مردان یک همراه عالی داشته باشند و چنان جذاب بمانید که همه را شگفت زده کنید. آن وقت است که کشتی پرتلاطم رفتار زنان در ساحل امن و آرام پهلو می‌گیرد و لذت زندگی هم به کام بانو و هم به کام آقا صد چندان می شود

بهبود رابطه زناشویی

سیاست زنانه یعنی چی؟

آیا مردان نفوذ پذیر هستند؟ خبر خوب اینکه بله مردان نفوذپذیر هستند ، به شرطی که سیاست زنانه در اهواز را بیاموزید. اما سیاست زنانه یا سیاست رفتاری زنانه چیست؟

دانستن رفتارمناسب و متناسب با شوهر و آگاهی و به کارگیری روش هایی که باعث بدست آوردن دل مردان شده و حفظ این موقعیت طلایی .

نکته: این مقاله صرفا مختص خانم‌ها نیست آقایان هم با استفاده از ابزارهای معرفی شده می‌توانند دل زنان خود را تصاحب کنند

 

چه کنیم که همسرمان مجذوب ما شود؟

سیاست های رفتاری را بیاموزید تا همسر خود را به یک همسر ایده آل و بسیار عالی تبدیل کنید به طوری که دوری از شما برایش طاقت‌فرسا و محال باشد. احتمالاً این جمله را شنیده اید که مردان کودکانی هستند که به سادگی نرم می شوند. پس برویم ببینیم چگونه می توان مردان را مثل موم در دست گرفت:

استقلال زیادی یعنی قدرت بالاتر و قدرت بالاتر یعنی حواست باشد که رقیب پیدا کرده ای! هیچ مردی از رقیب خوشش نمی‌آید بنابراین بعد از مدتی احساس تنهایی به احساس خوب استقلال پیشی می‌گیرد.

وابسته بودن هم به نوعی دست و پا چلفتی بودن و دست و پاگیر بودن را می‌رساند.  باز هم مردان از یک وزنه آویزان به گردنشان فراری هستند! انتخاب با خودتان است که رقیب همسر باشید یا آویزان و شاید هم متعادل رفتار کنید

کلاس سیاست رفتاری زنانه در اهواز

اغلب خانم ها ملاک تحکیم روابط را به خود رسیدن و مدام در آرایشگاه بودن می‌دانند. این درست نیست، زیاده‌روی در این بخش فاصله را زیادتر کرده توقع مردان را تغییر داده و به نوعی از آن طرف بام افتادن حساب میشود

لازم نیست همه چیز را بگویید اما صادق باشید. دراصل هوشمندانه در گفتار تان راستگو باشید (در دوره سیاست رفتاری مفصل این بخش را باز کرده ایم)

با احترام به همسرتان رفتار کنید تا احترام را به سمت خود جلب نمایید.

با احترام رفتار کردن به معنای آقا اضافه کردن به نام او و یا در جمع خانوادگی به فامیل صدا کردن مرد نیست

بلکه بخشی از احترام به این برمی‌گردد که او را تحقیر نکنید. سرزنش را از دیالوگهای خود حذف کنید چه در خلوت و چه در حضور دیگران. در کلاس سیاست های زنانه در اهواز یاد میگیریم چطور در جمع های دوستانه، فامیل شوهر، خانواده شوهر و خانواده خود چطور با همسرمان برخورد کنیم.

تعریف و تشکر از همسر را موکول به زمان‌های خاص نکنید. مثلا وقتی سطل زباله را به دم در می برد یا وقتی خریدهای خانه را انجام می‌دهد. همیشه از آن تعریف کنید و خوبی هایش را همیشه مد نظر قرار بدهید

دوره سیاست های زنانه اهواز

اما می توان تاثیری بر روی او گذاشت که این تاثیر همیشه همراه او و به یادش باشد.

راهنمایی: مشورت و مشاور ؛ تیزبینی با دخالت در امور کاری و اجتماعی متفاوت زیادی دارد.

زیاد وارد جزئیات نشوید. جزئیات زیادی را شرح ندهید( واقعاً پرونده جنایی را بررسی می کنید؟!) بنابراین خلاصه گفتگو کنید. ضمناً مردان روی هم رفته میزان کمتری از زنان صحبت می کنند و زنان به جزئیات بیشتری می‌پردازند که از حوصله آقایان خارج است پس باز هم می‌گویم مختصر صحبت کنید

گاهی صراحت کلام همان رک بودن است. رک بودن یعنی واضح و شفاف حرف بزنید. در لفافه و با طفره رفتن نتیجه درستی نخواهید گرفت چه بسا بحث و جدلی هم رخ دهد

پاشنه آشیل یک زن احساسات است

در مواردی که ناراحت و خشمگین هستید در حین گفتگو از گریه کردن خودداری کنید. در مذاکرات هیجان زده نشوید و احساس خوشایند یا ناخوشایند خود را مدیریت کنید. تا منجر به اشک؛ شوق فراوان ؛ خودزنی (الفاظ و کلمات بد به خود نسبت دادن مثل آره من بدبختم ؛ من شانس ندارم؛ منو آدم حساب نمیکنی و…) ؛ احساساتی شدن نشود. در کلاس سیاست های زنانه در اهواز به شما آموزش میدهیم چطور احساسات خود را کنترل کنید تا زندگی زناشویی بهتری را تجربه کنید

آموزش سیاست های زنانه در اهواز

“در جمع دوستان با انرژی تری یا وقتی با همسرت هستی؟”

چرا که شکست به مفهوم واقعی تجربه کردن است، بنابراین تجربه هایش ممکن است گرانبها باشند به تجربیات او احترام بگذار.  هرکسی میتواند در مسیر رشد و تغییر اشتباه؛ خطا و یا شکستی را تجربه کند. کشتی پهلو گرفته در ساحل دچار طوفان نمیشود.

برخی از خانمها سرزنش و غر زدن را انتخاب میکنند. به جای اینکه به همسرشان یاد دهند که شلخته ؛ بی نظم و … نباشد

نمونه بارز آن که احتمالا شما هم باآن درگیر هستید جورابهای آقایان است که در جای نامناسب میگذارند!

سرفصلهای کلاس سیاست های زنانه در اهواز

در زیر سر فصل های دوره و کلاس سیاست های زنانه در اهواز به تدریس خانم مهناز گرجی را مشاهده میکنید.

مدرس دوره سیاست های زنانه در اهواز

همین امروز به فکر تغییر باشید شاید فردا دیر باشد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با مدرس دوره خانم گرجی با شماره تماس: 09166097578 تماس بگیرید.

 

کلاس های دیگر خانم مهناز گرجی در اهواز:

کلاس افزایش عزت نفس در اهواز

کلاس آداب معاشرت در اهواز

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x